Reklamlar
facebook twitter

Aşk Ekmek Hayaller 5. Bölüm Fragmanı

Video Player 10sn içinde yüklenmezse bu linkten flash playerinizi güncelleyin
Reklamlar

Aşk Ekmek Hayaller 5. Bölüm Fragmanı 5 Ocak izle

Açıklama: Show tv'nin yeni dizisinin yapımcılığını ANS Prodüksiyonun üstlendiği hayata emek verenlerin hikayesi Aşk, Emek, Hayaller 5. yeni bölümü ile 5 ocak 2014 pazar akşamı Show tv'de sizlerle. Yeni Bölüm fragmanı tv'de yayınlandıktan hemen sonra Fragmantv.com'da izleyebilirsiniz.
Bu fragmanı sitene ekle
Facebook Hesabınızla yorum yapabilirsiniz

Aşk Ekmek Hayaller 5. Bölüm Fragmanı 5 Ocak fragmanı Barney tarafından 8 ay önce Yerli Dizi Fragmanları kategorisine ve Kara Para Aşk kanalına eklendi. 2,697 kez izlendi.


Yorumlar (0)
Burada yorum bulunmamaktadır bu içeriğin kötü talihini değiştirmek senin elinde...
Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragmantv yazınız.
Reklamlar

Haftanın En Çok Tıklananları


Sitemizden Fragman Yorumlar?


Teen Wolf 3. Sezon 13. Bölüm Sneak Peek:
abi sinir oldum yaa zavallı scott
Medcezir 38. Bölüm Fragmanı:
2 saattir hiçbir yerde fragmanı bulamıyorum.izle diyom haberler çıkıyo googlede çıldırmış
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
ayy ben haftayı nsl beklicemm yaaa offf korsan morsan yokmu yaa izlesek :D
The Originals 1. Sezon 21. Bölüm Fragmanı:
marcel den nefret ediyorum.. Klaus onu öldürsün..
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
super bi bolume benziyo gelicek haftayi iple cekiyorum ya resmen fragmanin sonunu gordunuzmu guzel bi odada opusuyolardi bi gecede hem barisip hem de bu kadar yakinlasicaklarini dusunmemisdim ama bi gecede bu kadar ilerleme kayd ederek birlikte olma derecesina kadar geleceklerini dusumememisdim ama qailba oyle olucak birlikte olucaklar cunki ben fragmanin sonundan oyle anladim toprak daha ahmetden bosanmadan ve eski kocasi olsa bile cinarla evlenmeden bu kadar ileri gidiceyini dusunmuyorum ama yine de insallah oyle olur oyle olursa eyer resmen bu gune kadar kayb etdikleri tum gunlerin acisini cikarmis olurlar barismalarina sevindim ama bi tarafdan da ahmete uzuldum ya birazcik sonucta ne yapsin zavallicik asik olmus iste asik olup olmamak onun elinde diyilki ben topraga asik olamam baskasini sevmeliyim diyemezki insan gonul bu ota da konar topraga da asik oldugu icin her kes onu sucluyo niyese birini sevmek sucmu eyer oyleyse toprakla cinar da haydi haydi suclu o zaman ha bi de bolumun basinda ahmet o tokati hakk etmiyodu bence o zamam gelin toprakla cinara da tokat atalim sirf bir birlerini seviyolar diye bu ahmete yapilmis bi haksizlik o tokatdan sonra topraka o kadar kizdim ki anlatamam o tokat aninda ifritelik etdi bence toprak ben ondan boyle bi sey beklemezdim son zamanlar onune gelene tokat atiyo once cinar simdi de ahmet bari toprak ahmetle arkadas kalsaydi yazik ama ahmete yorum yazanlar da ahmeti sucluyo zavallinin birine baglanmaktan ona asik olmaktan baska ne gunahi var ki
Kiraz Mevsimi Tanıtım Fragmanı:
harika bir dizi bayıldım harika
Karışık Aile Fragman (2014):
Efsane film olmuş zaten 50 ilk öpücükte başrol oyuncularıydı çok iyi uyum sağlamışlardı
Seksenler 100. Bölüm Fragmanı:
ya nazlı niyaziyle evlenmesin :(
Sana Bir Sır Vereceğim 9. Bölüm 2. Fragmanı:
bu dizi mukemmel bir dizi.harika
Zengin Kız Fakir Oğlan 14. Bölüm Fragmanı:
çok güzel bunu televizyondada izliyom