Reklamlar
facebook twitter

Bi Küçük Eylül Meselesi Fragman (2014)

Video Player 10sn içinde yüklenmezse bu linkten flash playerinizi güncelleyin
Reklamlar

Bi Küçük Eylül Meselesi Film Fragmanı Full izle 2014 izle

Açıklama: Vizyon Tarihi: 14 Şubat 2014
Yapımı: 2014 - Türkiye
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Kerem Deren
Oyuncular: Farah Zeynep Abdullah, Engin Akyürek
Senaryo: Kerem Deren
Yapımcı: Ay Yapım
Konusu: Filmde Bozcaada'ya tatil için giden Eylül ile ada sakini Tekin'in tesadüfler üzerinden gelişen aşklarını anlatacak.
Bu fragmanı sitene ekle
Facebook Hesabınızla yorum yapabilirsiniz

Bi Küçük Eylül Meselesi Film Fragmanı Full izle 2014 fragmanı Barney tarafından 9 ay önce Yerli Film Fragmanları kategorisine ve The Big Bang Theory kanalına eklendi. 1,676 kez izlendi.


Yorumlar (0)
Burada yorum bulunmamaktadır bu içeriğin kötü talihini değiştirmek senin elinde...
Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragman yazınız.
Reklamlar

Haftanın En Çok Tıklananları


Sitemizden Fragman Yorumlar?


Not Defteri 3. Bölüm Fragmanı:
ilk bölümündən izliyorum...gerçekten tam bir gençlik dizisi...
NCIS: Los Angeles 5. Sezon 24. Bölüm Fragmanı (Sezon Finali):
Allah rızası için 23.bölümü bir yayılasanız sezon finalininin fragmanına gerek yok 3 gün sonra kendi yayınlanacak zaten
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
adamlar işini biliyo beklettiler seyirciyi beklettiler seyirci takip etti bıgün barışır yarın barışır seyirci tam artık izlemicekkenn bastılar öpüşme sahnesini reytingte tavan yaptılarr ayrıca toprak ve çınarıı çook seviyorumm
Kara Para Aşk 4. Bölüm 2. Fragmanı:
o filim benim rol almam lazim
Kızılelma 23. Bölüm Yeni Sezon Fragmanı:
zeynep olmemeliydi yaa bas rol nasil ole bilirki cok sacma her kes ZEYNEP GEVHERin olmesine karsi peki o gicik aptal kiz neden girdi diziye ZEYNEPin yerini alamicak o fragmanda muradin oaptal kiza nasil baktigini gordum ZEYNEPe bakmamisdi hic oylee hadi o kiz girdi diyelim ama murad la asik olmalari cok sacma ya murad nasil 1 anda unudur ZEYNEPi ben bile hala unutadim muradin o kiza asik olmasi hic kimse tarafindan hos gorulicek bunu yonetmen nasil dusunmez yaa
Şefkat Tepe 130. Bölüm Fragmanı:
şefkat tepeyi çok seviyorum
Medcezir 38. Bölüm Fragmanı:
2 saattir hiçbir yerde fragmanı bulamıyorum.izle diyom haberler çıkıyo googlede çıldırmış
Fatih Harbiye 36. Bölüm Fragmanı:
bu sinasiden nefret ediyorumm
House Of Cards Tanıtım Fragmanı:
Du diziye burada nasıl ilk yorumu atıyorum hala inanamaktayım. Anlayan anladı..
Aşk Ekmek Hayaller 11. Bölüm Fragmanı:
çok güzel birrrrrrrrrrrrr filmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm