facebook twitter
Video yükleniyor...
Sponsor Reklam
Bu fragmanı sitene ekle

Aşk resimleri

Dizi Hakkında Bilgiler:

Dizi Adı: Aşk

Tv Kanalı: Kanal D

Yayın Günü: Belirsiz...

Tür: Aşk, Gençlik

Yönetmen: Oktay Başpınar, Ömür Atay

Senaryo: Evren Şit

Oyuncular: Hazal Kaya, Hakan Kurtaş, Aslı Tandoğan, Kaan Urgancıoğlu ve Nebahat Çehre

Konusu: Çekimlerine Ağustos ayı başlarında başlanan dizide birbirlerine tutkuyla bağlı Azra ve Kerem’in aralarına Şebnem’in girmesi ve aşkları için yaptıkları fedakarlıklar anlatılıyor. Dizinin yapımcısı Faruk Turgut twitter hesabında ilk tanıtımın salı akşamı yayınlanacağını açıkladı. Konusu; Paranın satın alamayacağı şey nedir? diye sorsak insanlara... Kimi mutluluk, kimi sağlık, kimiyse aşk cevabını verir. Aşk... O her şeyden güçlü ve değerlidir. Paradan bile. Ne kadar zengin olursa olsun, kimse aşkı satın alamaz. Öyle mi acaba? Azra (Hazal Kaya) ve Kerem'in (Hakan Kurtaş) ellerinde de sadece aşk vardı. Her şeyden değerli ama beş para etmeyen aşk! Birbirlerini delice seviyorlardı. Spor Akademisi’nde tanışmış, o günden beri hiç ayrılmamışlardı. Peki, aşk yeter miydi? Azra, ailesine güç bela bakabiliyor, Kerem uzun zamandır iş arıyordu. Yani aşk dışında iyi giden bir şey yoktu hayatlarında. Ve her şey daha da kötüye gidecekti. Derken hayatlarına Şebnem girdi. Tenis dersi sırasında fenalaşana kadar Azra’nın zengin öğrencilerinden biri. Hastaydı Şebnem; ölecekti. Zengin bir ailede doğmuş, istediği her şey onun olmuştu. Paranın satın alabileceği her şey. Aslına bakılırsa mutlu değildi. Sağlıklı olduğu zamanları hatırlamıyordu bile. Dahası sevilmemiş, belki de yeterince sevmemişti. Aşka doymadan, aşka kanmadan ölmek istemiyordu Şebnem. Korkuyordu. Azra'ya açtı içini. Küçük bir kız çocuğu gibi... O güne kadar başına gelen en iyi ve en kötü şeydi Azra. Hem melek, hem şeytan; hem dost, hem de düşmandı. Hayallerini gerçekleştirmeye, kendisini ve aşkını, yani Kerem'i kurtarmaya çalışırken Şebnem'i kullanacaktı. Ancak aşkını kurtarmak için aşkını feda edebilir miydi insan? Böyle bir şeyi göze alabilir miydi?

İzlenme: 15895

Etiketler: Aşk fragman, Aşk izle, Aşk fragman izle, Aşk yeni bölüm fragmanı, Aşk son bölüm fragmanı, Aşk Konusu

Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Türkiye'nin Başkenti Neresidir ?
Yorumlar (0)
Burada yorum bulunmamaktadır bu içeriğin kötü talihini değiştirmek senin elinde...
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
halal olsun bunu coxdan gozleyirdim.
Hobbit: Beş Ordunun Savaşı Fragman (2014):
ha ha haaa
Revolution 1. Sezon 11. Bölüm Fragmanı:
anlamadim yani 10 bolum sezon finalimiydi???
Taht Oyunları 4.sezon 1. Bölüm Fragmanı:
mart sonunda
The Killing 3. Sezon Tanıtım Fragmanı:
bu hangi killing amerikan olan mıdır?? nasıl yani ben anlamadım..amerikayla başladı ingilizler mi devam ettiriyor şimdide??
Devious Maids 2. Sezon 13. Bölüm 2. Fragmanı:
2.sezon 13 hiç bir yerde yok nerde bulabilirim.tşk ederim.
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
valla ben sizi gibi hasta deilim
Kocamın Ailesi 9. Bölüm Fragmanı:
Fatih Miray ortalığı yıkıyor.....
Transformers 4 Fragmanı:
Millet iğrenç olucak kesin filan diyip filmin fragmanı çıkmadan yorumlarda bulunuyor. Bune ya ? Daha fragman 3 ay sonra çıkıcak , bence güzel olucak michael bay ın filmleri muhteşem zaten transformers serisindende anlaşıldığı gibi bi önyargıdan kultulup öyle yorum yapın ;)
Pompeii Fragman (2014):
Çok güzel bir film kaçırmayın derim