Reklamlar
facebook twitter
Beni böyle sev fragman
Video Player 10sn içinde yüklenmezse bu linkten flash playerinizi güncelleyin
Sponsor Reklam
Bu fragmanı sitene ekle

Beni Böyle Sev resimleri

Dizi Hakkında Bilgiler:

Dizi Adı: Beni Böyle Sev

Tv Kanalı: Trt 1

Yayın Günü: Pazartesi - 19:55

Tür: Romantik Komedi, Gençlik

Yönetmen: Cem Tabak

Senaryo: Hakan Haksun

Oyuncular: Zeynep Çamci, Alper Saldıran, Güven Kıraç, Lale Mansur, Altan Gördüm, Erdem Akakçe, Bala Atabek, Burcu Altın

Konusu: Başrollerinde Zeynep Çamci, Alper Saldıran, Güven Kıraç, Lale Mansur, Altan Gördüm gibi oyuncuların yer aldığı Beni Böyle Sev dizisi 4 şubat pazartesi gününden itibaren trt 1 ekranlarında olacak. Dizide İstanbul'da üniversite okuyan gençlerin yaşadıkları anlatılıyor.

İzlenme: 170209

Etiketler: Beni Böyle Sev yeni dizi, Beni Böyle Sev trt 1, trt 1 yeni dizi, trt dizileri, dizi fragmanları

Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragmantv yazınız.
Yorumlar (5)
Misafir
Misafir tarafından 5 ay önce yazıldı
süpr bi dizi ya benimde bi sew var da çok romantik karizmatik yakışıklı
Misafir
Misafir tarafından 5 ay önce yazıldı
nezihmi o öldü
Misafir
Misafir tarafından 7 ay önce yazıldı
kizlari olcak diye omer sevinmedimi yani
Misafir
Misafir tarafından 10 ay önce yazıldı
nezihe ne oldu
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
Hülya Demir: Allah böyle hayırsız evlat vermesin Ali Çinar: Beğenerek izlediğim bir dizi. Nuran Güneş: çok güzel bir dizi. Cabir Veliyev: bu kız için dünyayı yaksan da az Abdulselam Fettahoglu: Al
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Kara Para Aşk 9. Bölüm Fragmanı (14 Mayıs çarşamba):
çalan şarkı çok güzel ismini bilen var m ı?
Lale Devri 89. Bölüm Fragmanı:
evlenmesinler
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
elena tam *ruspu yaa istediğinde stefan la oluyo sıkılınca damonu seçiyo ne istdiğini bilmeyen malın teki
666 Park Avenue 1. Sezon 8. Bölüm Fragmanı:
guzel dizi konusu da cok guzel ama cok bakilmiyor anliyorum da..
The Vampire Diaries 4.sezon 9. Bölüm Fragmanı:
HEP DELENA OLSUN LÜTFEN!!!
Muhteşem Yüzyıl 76. Bölüm Fragmanı:
Sabredin kurtuluyoruz Firuze belasından :)
Hıyanet Sarmalı 4. Bölüm Fragmanı:
ben izleyemedim çünkü kanal silndi başka kanalda varsa ne olur yazın
The Vampire Diaries 4.sezon 8. Bölüm Sneak Peek:
men azerbaycandan the vampire diariesi izleyirem stelena ve kluskarolni sevirem
Pis Yedili 88. Bölüm Fragmanı:
hepinizi çok seviyorum ikoncanlar hariç elçinide ceyhunuda çok seviyorum alisi de
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
Ya Delena mi, yoksa Selena mi anlayamadim? amma bu kadar da olmaz artik .Yani onlar vampir olsalar da bi qururlari var ya...Kiz guzel ama onlari kulanmasi doru degil ya.!!!!!!!!