facebook twitter
  • Labirent Alev Deneyleri film fragmanı full izle (2015)

    Labirent Alev Deneyleri Fragman (2015)

  • Trainwreck film fragmanı full izle (2015)

    Trainwreck Fragman (2015)

  • Hayalet Dayı Film Fragmanı izle Full hd 2015

    Hayalet Dayı Fragmanı

  • Şeytan-ı Racim 2: İfrit Film Fragmanı izle Full Hd 2015

    Şeytan-ı Racim 2: İfrit Fragmanı

KızılElma fragman
Video yükleniyor...
Sponsor Reklam
Bu fragmanı sitene ekle

KızılElma resimleri

Dizi Hakkında Bilgiler:

Dizi Adı: KızılElma

Tv Kanalı: Trt 1

Yayın Günü: Perşembe - 23:05 - Cumartesi - 22:55

Tür: Aksiyon, Polisiye, Macera, Suç

Yönetmen: Osman Sınav

Senaryo: Süleyman Çobanoğlu

Oyuncular: Furkan Palalı, Pelin Akil, Zeynep Eronat, Erdal Cindoruk, Miraç Eronat

Konusu: Murad Altay, Türkiye Cumhuriyeti ve Türk milletine hizmet etmeye, çıkarlarını savunmaya ve her türlü saldırıya karşı korumaya and içmiş genç bir MİT mensubu... Tam da Murad Altay’ın Türk bayrağı, silah ve Kur’an üzerine yemin ettiği sıralarda; uluslararası karanlık bir odak, hedefinde Türkiye olan tüyler ürpertici bir komploya start verir. Şimdi hem Murad, hem de Türkiye, daha önce görülmemiş bir saldırının karşısındadır. Artık kaybedilecek çok şey vardır ama kazanmak, sadece bir avuç vatanseverin ölüme karşı yürümesiyle mümkündür. Türkiye, ya korkunç bir kaosun içine yuvarlanacak ya da bu kavgadan bir kez daha başarıyla çıkarak kendi millî amacına, kendi KIZILELMA’sına ulaşacaktır.

İzlenme: 24961

Etiketler: Kızıl Elma fragman, Kızıl Elma izle, Kızıl Elma fragman izle, Kızıl Elma yeni bölüm fragmanı, Kızıl Elma son bölüm fragmanı


KızılElma dizisinin diğer bölümlerinin fragmanları için tıklayın.
Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Türkiye'nin Başkenti Neresidir ?
Yorumlar (2)
Misafir
Misafir tarafından 8 ay önce yazıldı
sahi bu dizinin niye yeni fragmanini vemiyorsunuz yayindanmi kalti bütün sitelere baktim bulamadimda
Misafir
Misafir tarafından 9 ay önce yazıldı
neden bu kadar gec veiyorsunuz

Yeni bölüm fragmanları


Ne Münasebet 1. Bölüm 5. Fragmanı izle
Ne Münasebet 1. Bölüm 5. Fragmanı 72 kez izlendi



Demir (Sarp Levendoğlu), kendine çok güvenli, zeki ve eğlenceli bir zengin çocuğudur. Bununla birlikte özellikle kadınlarla sağlıklı ilişkiler kuramayan, onları anlamaya çalışmayan, sorumluluk nedir pek bilmeyen, gününü gün etmeye çalışan karakterdir. Hukuk fakültesini babasının zoruyla bitirmiştir. Doğayla iç içe bir hayat sürmekte, seyahatler yapıp doğa belgeselleri çekmektedir. Nil (Pelin Akil) ise, adaletin ve gerçeklerin peşinden koşan, idealist bir avukattır. Bununla birlikte kendine güven sorunları vardır ve kadın olarak kendini pek beğenmez. Kötü talih, bu iki zıt karakterin yollarını birleştirir ve her şey de bu anda başlar.
Survivor All Star 93. Bölüm Fragmanı 30 haziran Kazanan Kuzey Kıbrıs\'taki finale gidecek izle
Survivor All Star 93. Bölüm Fragmanı 320 kez izlendi



Survivor All Star'da son ödül oyunu oynanacak. Oyunu kazanan Floransa ve Venedik'e gidiyor. Büyük ödül oyununu kazanan kim olacak? Survivor All Star 93. bölümü ile 30 haziran salı günü akşamı saat 20:00'da tv8 ekranlarında.
Yunus Emre 9. Bölüm Fragmanı 30 haziran salı izle
Yunus Emre 9. Bölüm Fragmanı 98 kez izlendi



Medresede yetişmiş Yunus Emre’nin nasıl olabileceği üzerinden bir senaryo geliştirdik ve Yunus Emre’yi şimdiki insanların kendileriyle özdeşleştirebileceği bir hale getirmek istedik. Etrafına karşı yüksekten bakan ve gönlü daha nurlanmamış Yunus’un Taptuk ile buluşmasını anlatıyoruz. Taptuk’un ona verdiği nasihatlerle doğru yolu nasıl bulduğunu ve normal bir insandan Yunus Emre’ye nasıl geçtiği göstermeye çalıştık. Senaryomuz Taptuk Emre, Yunus Emre ve Molla Kasım üçgeninde geçiyor. Seyirci, dizide kendisinden de önemli parçalar bulacak. Çünkü hepimizin nefsi var ve hepimiz onunla iyi kötü savaşıyoruz. Burada da izleyecekleri kendilerinden bir parça. Biz sadece başka bir dünyanın içinde seyirci için kurguladık.
Kiralık Aşk 3. Bölüm 2. Fragmanı izle
Kiralık Aşk 3. Bölüm 2. Fragmanı 1,625 kez izlendi



Star Tv'nin Sevilen Dizisi Kiralık Aşk 3. Bölümü ile sizlerle. Yeni bölümü 3 temmuz cuma akşamı saat 20:30'da Star Tv ekranlarında sizlerle...
Başrollerini Elçin Sangu, Barış Arduç, Salih Bademci, Sinem Öztürk, Levent Ülgen ve Nergis Kumbasar’ın paylaştığı “Kiralık Aşk” dün akşam ekrana gelen ikinci bölümüyle reytingleri alt üst etti.
Kırgın Çiçekler 2. bölüm Fragmanı (6 temmuz pazartesi) izle
Kırgın Çiçekler 2. Bölüm Fragmanı 578 kez izlendi



Ntc medyadan yeni gençlik dizisi olarak yaz aylarına damga vuracak Kırgın Çiçekler 2. bölümü ile 6 temmuz pazartesi günü akşamı saat 21:15'te atv ekranlarında yer alacak.

Sitemizden Fragman Yorumları


ben daha 4 sezondayım 6 sezonu daha izlemedim fakat boni ve demonun öldüğünü duydum ben demon ve elena için izliyorum bu diziyi yeni sezonun posterini gördüm ve o posterin aqçıklamasını okudum demon ve elenayı ayırmak istiyorlar çok gıcık oldum sizene kardeşim başkalarının hayatlarından size mi kaldı carolinede çok gıcık oldum 4 sezonda demona çok gıcık oluyor ama zaten demonda onu sevmiyor carolin bir de elenaya karışıyor demonla birlikte olma sanane ya sen kendi ilişkine bak sen kendini bırakmış elenaya karışıyor elenaya stefınla ol diyip diyip duruyor ayrıca demon elenayı stefından daha çok seviyo
İYİ GÜZEL
sana bir sir vericem cok guzel bir dizi izliyorum,savasi cok seviyorum cok tatli kotu karakter hic yakismiyor sifaciya nefret ediyorum savasa dokunmasin
bu fragman değil ki saçma sapan bir şey. ben bunu 33. bölümün son kısmında izledim
arkadaşlar toretoo ölüyormu
Harika bir dizi ya bu ne bayıldım
super dizi cuma gunlerini iple cekiyoruz.Emegi gecen herkeze tesekkurlll
hayır dalyan rıza
bencede çokkkk saçmaladılar bikere firuze hünkara hiç ama hiç yakışmıyor filmden çıksın gitsin HÜRREM daha iyiii
acaba boris ölecek mi?
kiraz mevsimi çok heyecanlı olucak eminim.............
ilk basta bu dizide cok fazlasiyla yapilan hatalar gittikce azaliyor frgm oldukca güzeldi ilginc seyredilmeyi degere benziyor rahmi beyde o bicagi torununa vermekle ne büyük hata yapti durduk yere torununun basini belaya soktu oglunun kendine kizdigi kadar varmis gercektende cok zipir bir herif
bence bu bölüm çok güzel olucak
bu diziyi merakla bekliyorum süper ötesi bi şey.kaçırmadan izleyeceğim.
7ci bolum ne zaman cikiyo?