facebook twitter
Küçük Ağa fragman
Video yükleniyor...
Sponsor Reklam
Bu fragmanı sitene ekle

Küçük Ağa resimleri

Dizi Hakkında Bilgiler:

Dizi Adı: Küçük Ağa

Tv Kanalı: Kanal D

Yayın Günü: Salı - 20:00

Tür: Aile, Komedi, Çocuk

Yönetmen: Aysun Akyüz

Senaryo: Ahmet Yurdakul, Ozan Emre Yurdakul

Oyuncular: Birce Akalay, Sarp Levendoğlu, Zeki Alasya, Emir Berke Zincidi, Ruhsar Öcal, Hakan Bilgin, Banu Zorlu, Nazan Diper, Şükrü Türen, Kayhan Yıldızoğlu, Cansın Özyosun, Faik Ergin, Ozan Çobanoğlu, Sinem Ergin, Remzi Evren, Halil Doğan, Yunus Çakıroğlu ve Hilmi Özçelik

Konusu: İstanbul'un görmüş geçirmiş, varlıklı ailesinin kızı Sinem ve Urfalı zengin bir ağanın oğlu Ali, 10 senelik evliliklerini bir anda bitirme kararı almışlardır. Sinem, özel bir hastanede nörolog uzman doktor olarak çalışmaktadır. Güzel, zeki ve etrafında kendisinin farketmediği bir ilgiye sahiptir. Ali yakışıklı, prezantabl, zeki ve bir reklam ajansının mihenk taşıdır. Çok önemli projelere imza atmıştır. Anne ve babasının boşanma kararından çok etkilenen ve binbir türlü yaramazlığı yapma potansiyelinin yüksek olduğu, 6 yaşındaki Mehmet Can, anne ve babasının ayrılmaması için elinden geleni yapar. Evde, okulda ve mahallede onca yaramazlık, anne ve babasını tekrar bir araya getirmek için çare olmamıştır. Bu evlilikten pek de hoşnut olmayan, ayrı kültürlere ait aile büyüklerini işin içine karıştırır. Küçük ağamız, temelde etrafındaki olumsuzlukları çocuk aklı ile çözmeye çalışan, günümüzde yaşanan aile ve çevre yaşantımızdaki değerlerin, ne denli önemli olduğuna değinmeye çalışarak, izleyiciye de kıssadan hisse sağlayan bir öykünün kahramanıdır.

İzlenme: 121914

Etiketler: Küçük Ağa fragman izle, Küçük Ağa yeni bölüm fragmanı, Kanal D dizileri, Küçük Ağa son bölüm fragmanı,Küçük Ağa izle,Küçük Ağa Dizisi

Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragmantv yazınız.
Yorumlar (17)
Misafir
Misafir tarafından 1 ay önce yazıldı
filim dün iki kere oynandı bari bugünde fragman olsa
Misafir
Misafir tarafından 1 ay önce yazıldı
çok güzel bi dizi ya bayılıyorum bu diziye
Misafir
Misafir tarafından 1 ay önce yazıldı
24.fragman çıksın yhaaa
Misafir
Misafir tarafından 2 ay önce yazıldı
çok güzel bu film birce benim karım ben sarp levetoğluyum
Misafir
Misafir tarafından 3 ay önce yazıldı
süper ya bir süre daha devam etsin ve yemi doğan bebek çokkk tatlı
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
bu dizinin butun oyuncu kadrosu cok basarili.ozellikle de kucuk yildizimiz.birce akalay ben de doktorluga karsi yogun ilgi uyandirdi.kucuk aga oyuncularina sevgilerimle.tesekkurler.
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
küçük ağa dizisine bayılıyorum Emir Berke Zincidi çok komik bazen çok güldürüyo bazen ağlatıyo ama ben bu diziye sardım hiçbir dk sını hiçbir sn sini kaçırmam ama şirine yazık oldu bence o dizide mehm
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
dizi bitmesinnnn ailece izliyoruz cokkkk beğenerek sinem ali barışsın başak da siktirsin gitsin
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
bitmek mecburiyetinde değil bence neden devam etmiyor
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
guzel bı flımde cocuklar daha cocuksu olsa daha guzel olur hemde ızleyen cocuklar guzel yonlendırılmıs olur
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
başak gitsin ali ile sinemin arası düzelsin bence film böyle daha iyi olur mehmetcan da üzülmez
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
Ali Salak Evlenio Başakla
Misafir
Misafir tarafından 5 ay önce yazıldı
iyiki varsın küçük agaa emir berke zincidi
Misafir
Misafir tarafından 5 ay önce yazıldı
çok güzel bir dizi bayılıyorum:):)
Misafir
Misafir tarafından 5 ay önce yazıldı
çok güzel bir dizi bayılıyorum:):)
Misafir
Misafir tarafından 6 ay önce yazıldı
bence çok güzel ama başak giderse ali ile sinem tekrar evlenirse daha güzel olur başak gitmesse film batar nolur başak malı gitsin ölsün gebersin
Misafir
Misafir tarafından 6 ay önce yazıldı
bu diziye bayılıyorum.bence de devam etsin. ayrıca küçükAĞAdizisini izlerken medceziri unuttum. heralde bi daha da hatırlamam.
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Babam Sınıfta Kaldı 12. Bölüm Fragmanı:
çok güzel
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
cok super bi dizi heyecanla beklıyorum ben de rick in kucuk cocugunu merak ediyorum...
Muhteşem Yüzyıl 76. Bölüm Fragmanı:
bende katılıyorum firuze gitsin ondan sonra izliycem diziyi
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
toprak çınarı çok seviyorum SÜPER
The Vampire Diaries 6. Sezon Tanıtım Fragmanı (Türkçe Altyazılı):
ben daha 4 sezondayım 6 sezonu daha izlemedim fakat boni ve demonun öldüğünü duydum ben demon ve elena için izliyorum bu diziyi yeni sezonun posterini gördüm ve o posterin aqçıklamasını okudum demon ve elenayı ayırmak istiyorlar çok gıcık oldum sizene kardeşim başkalarının hayatlarından size mi kaldı carolinede çok gıcık oldum 4 sezonda demona çok gıcık oluyor ama zaten demonda onu sevmiyor carolin bir de elenaya karışıyor demonla birlikte olma sanane ya sen kendi ilişkine bak sen kendini bırakmış elenaya karışıyor elenaya stefınla ol diyip diyip duruyor ayrıca demon elenayı stefından daha çok seviyo
Göz Fragman (2014):
hayatımda izlediğim en iyi korku filmi full gerilim müthiş bir kurgu
Emirin Yolu 79. Bölüm 2. Fragmanı:
bu kiz fena diyil masum ama Cagatay ulusoya Muhtesem yuzyildaki KASTIYA prensesi Izabella yakisir
Karadayı 74. Bölüm 3. Fragmanı:
çok seksi bir dizi
Aşk Ekmek Hayaller 10. Bölüm Fragmanı (27 şubat Perşembe):
bu diziye bayılıyorum bi daha ayılamıyorum çok güzel bi dizi tüm oyuncularıda muhteşem
Sevdaluk 17. Bölüm Fragmanı:
çok güzeeeeellll