facebook twitter
Video yükleniyor...
Sponsor Reklam
Bu fragmanı sitene ekle

Rüzgarlı Sokak resimleri

Dizi Hakkında Bilgiler:

Dizi Adı: Rüzgarlı Sokak

Tv Kanalı: -

Yayın Günü: -

Tür: Dram, Aşk

Yönetmen: Oğuz Yalçın

Senaryo: Fatih Yıldız

Oyuncular: Sedat Mert (Murat), Başak Boran Oksal (Canan), Handan Kılıç (Mine), İlker Kurt (Semih), Şekip Taşpınar (Davut Kara), Deniz Baytaş (Nimet), Şahin Ergüney (Sabri), Münir Canar (Numan Baba)

Konusu: Canan küçük yaşta bir yangında annesi ve babasını kaybetmiştir. Halası Nimet ve eniştesi Sabri’nin yanında yeni bir hayata başlar. Ancak Canan'ın ailesi normal bir ölümle ölmemiş ailesi öldürülmüştü, ama kim neden ve nasıl böyle bir şey yapmıştı? Tüm bu soruların cevabını bulmak için hukuk fakültesini kazanır ve bu şekilde adaleti arkasına almış olur. Bu kazanç; yeni bir başlangıçtı onun için. Hem tek başına bir hayat hem de hesabı sorulması gereken bir geçmiş. Ancak yalnız olmayacaktı. Mine ile yolları kesiştiğinde, ikisi de yepyeni bir geleceğin kendilerini beklediğinden habersizlerdi…

İzlenme: 7945

Etiketler: Rüzgarlı Sokak fragman, Rüzgarlı Sokak izle, Rüzgarlı Sokak fragman izle, Rüzgarlı Sokak yeni bölüm fragmanı, Rüzgarlı Sokak son bölüm fragmanı

Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragmantv yazınız.
Yorumlar (1)
Misafir
Misafir tarafından 8 ay önce yazıldı
güzel diziydi devamını görmek izlemek isterdim
  • 1
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


How I Met Your Mother 8. Sezon 9. Bölüm Fragmanı:
hahahahaha
Transformers 4 Fragmanı:
Millet iğrenç olucak kesin filan diyip filmin fragmanı çıkmadan yorumlarda bulunuyor. Bune ya ? Daha fragman 3 ay sonra çıkıcak , bence güzel olucak michael bay ın filmleri muhteşem zaten transformers serisindende anlaşıldığı gibi bi önyargıdan kultulup öyle yorum yapın ;)
Medcezir 46. Bölüm 2. Fragmanı:
vallahi orkunun yaptigi büyük bir düsüncesizlik böyle bir sorumlulugu nasi üstlenir herhangi bir olumsuz olay karsinda miranin ailesi kendini suclayacak miranin zorlamasiyla yaptigi büyük bir yanlis
Dila Hanım 46. Bölüm Fragmanı:
rıza şu suatı bi bogsa varya çok güzel olur
Teen Wolf 3. Sezon Yeni Bölüm Fragmanı:
HAYRAN YAPIMI BU orjinali 9 Mayıs 2013
Dila Hanım 47. Bölüm Fragmanı:
dila hanim dizisi hangi gon ekranlenyor
Küçük Ağa 23. Bölüm Fragmanı:
çook güzel
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
6 sezon sürecek acaba 6. sezonun sonda bide rick uyanıyormuş hastanede hepsi birer rüyaymış ve rüyalar gerçekleşiyormuş daha heycanverici olur ama zaten öğrendik neler olacağınıda boşver öyle olsa daha iyi bence :)
Kurtlar Vadisi Pusu 216. Bölüm Fragmanı:
o may gat
Güneşi Beklerken 51. Bölüm Fragmanı:
güzelmiş