Reklamlar
facebook twitter
Reklamlar
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
7ci bolum ne zaman cikiyo?
The Vampire Diaries 4.sezon 3. Bölüm Fragmanı:
harika olmuş ya daha iyisi olamazdı
Veda 5. Bölüm Fragmanı:
ben dizilerden fazla anlamam ama dikkatim iyidir adam kadını kucagina aldiginda kadinin suratindan bi mavi golge geciyo o neyin nesi anlamadim
Lale Devri 89. Bölüm Fragmanı:
aminnnnnnn canım
Medcezir 34. Bölüm 2. Fragmanı:
:((( heyecenn
Kaçak 29. Bölüm Fragmanı:
Sıktır bayılıyorsan ayıl amk salaaa
House Of Cards Tanıtım Fragmanı:
Du diziye burada nasıl ilk yorumu atıyorum hala inanamaktayım. Anlayan anladı..
Osmanlı Tokadı 32. Bölüm Fragmanı:
YA NİYE BU KADAR AZ FRAGMAN
Emirin Yolu 77. Bölüm Fragmanı:
iyide bari bir yorum yazsan ilk senin yorum yaptigina inanacagiz.günesi sevmiyorum can daha masum
Sana Bir Sır Vereceğim 17. Bölüm Fragmanı:
bence bu bölüm çok güzel olucak
Aşk Ekmek Hayaller 11. Bölüm Fragmanı:
cok guzel ama gunesi beklerkenden sonra ama izlemeye deyer heyecan verici sahneler bol bol izleyelim bakalim ne olucak insallah sonu sacma biten dizilerden olmaz bizede yazik ama yani neyse her kese basarilar umariz iyi bir dizi olur
Öyle Bir Geçer Zaman Ki 88. Bölüm Fragmanı:
bence elçine haksızlık yapıyorlar
Muhteşem Yüzyıl 76. Bölüm Fragmanı:
bence sacmaliklar hala devam edicek.hizir reisin buldugu resmdeki hatun gelicek.hurrem birazda onunla urasicak
Tutturamayanlar Fragman:
Tam çözemedim fragmanı bütün olarak. Ama farklı bi havası var sanki. İzleyelim bakalım merak ettim
Transformers 4 Fragmanı:
aslında transformers 4 te sam witwiki olması lazım bide megan fox olması lazım ozaman daha iyi olur bide bu transformers 4 biraz sacma olcak gibi geliyo aslında aynı robotlar olacak bi kaçtane de robot eklene bilir ama yeni bir hikaye yazcaklarmış onun yerine devam etseler ama oda olmaz çünkü transformers 3 de megatron ölmüştü bakalım artık 27.06.2014 tarihinde görçez güzelmi deyilmi :)

Ben 10 Oyunları Dora Oyunları Pony Oyunları Çiftlik oyunları Benten oyunları Yemek tarifleri