facebook twitter
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Kocamın Ailesi 16. Bölüm Fragmanı:
cok guzel bir dizi
Kara Para Aşk 9. Bölüm 2. Fragmanı:
dizi super dizi cok beqendim
Taht Oyunları 4.sezon 1. Bölüm Fragmanı:
12 eylül
Kaçak Gelinler 12. Bölüm Fragmanı:
zeynep keşke ölmeseydi...
Merhaba Hayat 3. Bölüm Fragmanı:
oh be çok güzel bir dizi
Sana Bir Sır Vereceğim 17. Bölüm Fragmanı:
sana bir sir vericem cok guzel bir dizi izliyorum,savasi cok seviyorum cok tatli kotu karakter hic yakismiyor sifaciya nefret ediyorum savasa dokunmasin
Seksenler 100. Bölüm Fragmanı:
ya nazlı niyaziyle evlenmesin :(
Kızılelma 25. Bölüm Fragmanı:
bundan evvelki bölümü izledim yani 24ncü cidden cok güzeldi oysa ben 19 bölümden sonra dizinin seneryosuna tahammül edemedigimden bundan ötesine bakamamistim ama simdi yine eskisi gibi oldugundan tekrar bakiyorum ve bakacagim öbürkülere ragmen yalniz dizi fragman müzügü degismis yani gelin canlar bir olalim türküsü gitmis ona üzüldüm
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
bu sezon son olcak anlaşılan hea
Vikings 2. Sezon 5. Bölüm Fragmanı:
harika bir dizi
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
toprak çınarı çok seviyorum SÜPER
The Walking Dead 3. Sezon 6. Bölüm Fragmanı:
keşke tr dublaj olsaydı
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
allah razı olsun sonunda düzeltiler diziyi valla isyan cıkarıcaktım
NCIS: Los Angeles 5. Sezon 24. Bölüm Fragmanı (Sezon Finali):
Allah rızası için 23.bölümü bir yayılasanız sezon finalininin fragmanına gerek yok 3 gün sonra kendi yayınlanacak zaten
The Vampire Diaries 6. Sezon Tanıtım Fragmanı (Türkçe Altyazılı):
ya İAN ÇIKMASIN lütfen ben yine delenayı görmek istiyorum onların ikisi çok yakışıyor ben stelenacı değilim ben delenacıyım