Reklamlar
facebook twitter
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Aşk Ekmek Hayaller 11. Bölüm Fragmanı:
cok guzel ama gunesi beklerkenden sonra ama izlemeye deyer heyecan verici sahneler bol bol izleyelim bakalim ne olucak insallah sonu sacma biten dizilerden olmaz bizede yazik ama yani neyse her kese basarilar umariz iyi bir dizi olur
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
heyecanla bekliyoruzzz
Karagül 50. Bölüm Yeni Sezon Fragmanı:
Ozcan Deniz oynicakmi Yavuz abi gediyoymu bi sitede okudum ayrilmak istiyor nasil olacak merak ediyorum
Aşk Ekmek Hayaller 10. Bölüm Fragmanı (27 şubat Perşembe):
bu diziye bayılıyorum bi daha ayılamıyorum çok güzel bi dizi tüm oyuncularıda muhteşem
Seksenler 97. Bölüm Fragmanı:
yaa ergun nazlı evlensinnnnnnnnnnnnnnnnnn
The Vampire Diaries 4.sezon 3. Bölüm Sneak Peek:
matt vampir olsun!!!!!
Çalıkuşu 27. Bölüm Fragmanı:
ayyyyyyy çok seviyorum bu ikiliyi
Veda 5. Bölüm Fragmanı:
ben dizilerden fazla anlamam ama dikkatim iyidir adam kadını kucagina aldiginda kadinin suratindan bi mavi golge geciyo o neyin nesi anlamadim
Huzur Sokağı 67. Bölüm Fragmanı (Final):
izlemeye vaktim olmuyor ama arada sirada izleme imkanim oluyordu guzel diziydi/zaten hep iyi diziler erken bitiyor sbsv gibi
Küçük Ağa 23. Bölüm Fragmanı:
çook güzel
Teen Wolf 3. Sezon 19. Bölüm Fragmanı:
stiles içine hastaneden kaçan adamın ruhu girdi ve çevresindeki herkeze tuzak kuruyor
Güneşi Beklerken 26. Bölüm Fragmanı:
ben bu filmi çok sevyorm
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
Damon ve elena çok yakışıyor bikere stefan onun karalarına saygı duyuyo evet ama yanlş olduğunu bile bile sesini çıkrtmıyo. damon elenaya zarar gelmemesi için herşeyi yapıyo.Ayrıca Damon daha yakışıklı.
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
sabırsızlıkla bekliyorum bu bölüm güzel olacak..
Muhteşem Yüzyıl 71. Bölüm 2. Fragmanı:
bufilim çok saçma