facebook twitter
  • 1
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Güneşi Beklerken 53. Bölüm 2. Fragmanı:
cok guzel bir film ama harikaaaaa
Güneşi Beklerken 33. Bölüm 2. Fragmanı:
İzinsiz paylaşım yasak diyorsunuz ama paylaşım kodunu vermişssiniz :)
Medcezir 41.Bölüm 2. Fragmanı:
aman ikiside birbirinden sevimsiz olmus yani mirayla yaman karekterleri bu yeni sezona birtürlü isinamiyorum ne yaptiysam bir türlü kendimi kandiramdim oysa bir sezonun tümüne bakmistim bu sezonda bir bölümüne bakabildim simdiyse böyle parca parca fragmanlara bakar oldum dizi yapimcilari ne yapiyorsa yapsinda bizim gibi eski seyircileri yeniden ekran basina getirsinler
Godzilla Fragman (2014):
güzele benziyor ama çocukluğumuzun godzillası ayrı
Kuzey Güney 50. Bölüm 2. Fragmanı:
Allahim ALLAHIM insallah gorduklerim gercektir Cemrenin dusu filan degildir..)yarin bi gelse
Böyle Bitmesin 69. Bölüm Fragmanı:
ya final olmasın
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
merak etmeyin yesimciler ahmet yesimin erkek versiyonu olarak gelecek. bu arada zumrut ve azrayi unutmayi. erken gelen mutluluk cabuk bozulur :(
Veda 5. Bölüm Fragmanı:
ben dizilerden fazla anlamam ama dikkatim iyidir adam kadını kucagina aldiginda kadinin suratindan bi mavi golge geciyo o neyin nesi anlamadim
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
Delena çiftini görmeyi beklemekten gına geldi. Artk birleşsinler... :)
Babam Sınıfta Kaldı 13. Bölüm Fragmanı:
çoooooooooook güzelsin yağmurrrrr
Osmanlı Tokadı 16. Bölüm Fragmanı:
süper film
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
ricki ve daryli çok seviyorum ölmesinler
Kara Para Aşk 12. Bölüm 2. Fragmanı:
super dizi yaa .. coox xoshuma gelir. Elif+Omer.. sizi coox sevirem
Zengin Kız Fakir Oğlan 98. Bölüm Fragmanı:
bu dizinin devam etmesini istiyoruz
Arka Sokaklar 337. Bölüm Yeni Sezon Fragmanı:
vallahi ben bu dizide gidenlere cok kizmistim gelen gidiyor artik bu diz seyredilmez diy ama dün bu sezonda yeni gelenlar nasil diyemerak etmistim birazda cekimser baktim ama dizide yeni gelenlerde cidden cok güzeldi bu kadar eglenecigimi tahmin etmiyordum bu diziden baska dizilerdeki gibi seyirciyi ekranda kacirak aylar yillar atlamamislar buna cok sevindim sekiz sezondan beri bakiyordum bundan sonrada severek bakacagim yeterki dizi seneryosu reyting icin yoldan cikip biz seyircileri ekran basinda kacirmasin