facebook twitter
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


The Vampire Diaries 4.sezon 4. Bölüm Fragmanı:
DELENA!Sonunda!
Hızlı Ve öfkeli 7 Fragman (2015) Türkçe Altyazılı:
aynen bazı sahneler need for speed den alınmıs fakat içinden ufak kısımlarda var gercek fragmandan
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
toprak çınarı çok seviyorum SÜPER
Aşk Ekmek Hayaller 10. Bölüm Fragmanı (27 şubat Perşembe):
bu diziye bayılıyorum bi daha ayılamıyorum çok güzel bi dizi tüm oyuncularıda muhteşem
Transformers 4 Fragmanı:
yani dünyanın en iyi filmi denilebilir
Güneşi Beklerken 42. Bölüm 2. Fragmanı:
fena değil bu fragman
Bedel 6. Bölüm Fragmanı:
Bedel harika bir dizi hiç bitmesin ama ali ön planda olsun
The Vampire Diaries 4.sezon 8. Bölüm Fragmanı:
ya efendi bagı olmasına sevindim elena ile stefan olmalı!
Teen Wolf 3. Sezon 24. Bölüm Fragmanı:
çok güzel bir dizi severek izliyorum
Karagül 50. Bölüm Yeni Sezon Fragmanı:
Ozcan Deniz oynicakmi Yavuz abi gediyoymu bi sitede okudum ayrilmak istiyor nasil olacak merak ediyorum
Hayat Yolunda 2. Bölüm Fragmanı:
dün bu diziyi yarisina baktim cünkü yarisda yakaladim birinci bölüme pek isinamamistim ama dünkünü oldukca begendim diziye seyirci yeni yeni alisiyor yalniz dizide sanki birsey sanki bir baharati noksan gibi geldi bana cok fazla sorun var ama orasida hastahane denile bilirde tv seyircisinin fazla sabri yok belki ileriki bölümlerde düzeltilebilir biryarimlik seyrettigim bölümde gördügüm gözüme takilanlar bunlar tüm ekibe basarilar diliyorum
Küçük Ağa 20. Bölüm Fragmanı:
YANI BAYILDIM SAOLON AMA KEREM KASKE OLMESE
Kaderimin Yazıldığı Gün 6. Bölüm 2. Fragmanı:
ayy ay defne yaa cok kiskanc sin bak elife ornek al kizi ornek all kahraman sana geliincee sen elifle sex filan yap sevis defne yii bos veer yhaa elif seni seviyooo kahramann
Çalıkuşu 24. Bölüm 2. Fragmanı:
calikusunu severek izliyoruz Dizide emegi gecen herkese candan tesekkürler
Emirin Yolu 77. Bölüm Fragmanı:
bu bölümde cok güzeldi artik eskileri aramanin bir anlami kalmadi cünkü eskilerin yeride yeller esiyor