facebook twitter

Aradığınız kriterlerde içerik bulunamadı. Lütfen arama kelimenizi kısaltıp deneyiniz.
  • 1
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
Carl büyümüş :DDD
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
6 sezon sürecek acaba 6. sezonun sonda bide rick uyanıyormuş hastanede hepsi birer rüyaymış ve rüyalar gerçekleşiyormuş daha heycanverici olur ama zaten öğrendik neler olacağınıda boşver öyle olsa daha iyi bence :)
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
toprak çınarı çok seviyorum SÜPER
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
ayyy süper şeyler oluyo toprakla çınar barıştı bence o ahmette agzını açsın baksın iyi oldu ona toprak çınar barıştı kesin arkadaşlar
Bugünün Saraylısı 19. Bölüm Fragmanı:
evlenin yaaaaaaaaaaaa :-(
Transformers 4 Fragmanı:
yani dünyanın en iyi filmi denilebilir
The Killing 3. Sezon Tanıtım Fragmanı:
bu hangi killing amerikan olan mıdır?? nasıl yani ben anlamadım..amerikayla başladı ingilizler mi devam ettiriyor şimdide??
Veda 5. Bölüm Fragmanı:
ben dizilerden fazla anlamam ama dikkatim iyidir adam kadını kucagina aldiginda kadinin suratindan bi mavi golge geciyo o neyin nesi anlamadim
Beni Böyle Sev 68. Bölüm Fragmanı:
beni böyle sev dizisi hayranıyım gerçekten çok güzeell
Öyle Bir Geçer Zaman Ki 88. Bölüm Fragmanı:
bence elçine haksızlık yapıyorlar
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
super bnmde istegigim budu ya hele şukur barıstılar yaww
Fatih Harbiye 1. Bölüm Fragmanı:
Yasemini çok seviyorum
Teen Wolf 3. Sezon 13. Bölüm Sneak Peek:
bu filmi 6 kere sezonlarını izledim cok güzel
Teen Wolf 3. Sezon Yeni Bölüm Fragmanı:
Bu 9 mayıs 2013 de yayınlanan fragman
Aynı Yıldızın Altında Fragman (2014):
muhtewem film yaa