facebook twitter
  • 1
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Kara Para Aşk 13. Bölüm Fragmanı:
100000 milyon kere izledim :))
Oflu Hoca´nın Şifresi Fragman (2014):
..dini kötü emellerine alet adenleri kınıyorum.mizahsel olacak bir mevki degildir hocalık.ve zaten bu saçma sapan filimde hikaye edildigi gibi de degildir hocalık.EDEP YAHU....AZ BİR BEDELE KARŞI AYETLERİ SATAN HEP VARDI HERDAİMDE OLACAK.MÜSLÜMANIN ŞİARINDA HOCAYIM ŞUCUYUM BUYUM YOK ZATİ.MÜSLÜMAN OLMAK DÜNYALAR EDER..GERİSİNİ ANLAYANA SİVRİ SİNEK SAZ.ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ..BÖYLE DİNİ HOCALIGI BEL ALTINA VURANALARA GELSİN:)ZALİMLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM......akl eylemek umuduyla
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
12 ekime az kaldıı !
Kaderimin Yazıldığı Gün 7. Bölüm 2. Fragmanı:
defneden nefret ediyorum sinsi ama isdediyi olmuyucak kahramanin bilmesini isderdim
The Vampire Diaries 4.sezon 3. Bölüm Sneak Peek:
Harika bir dizi Rebekka we Matt birbirlerine cok yakisiyorlarr umarim birlikte olurlar we Matt bir vampir olur :)
Arrow 2. Sezon 23. Bölüm Fragmanı (Sezon Finali):
haftaya çok heyecanlı bir bölüm olacak iple çekiyorum
Teen Wolf 3. Sezon 8. Bölüm Fragmanı:
çok güzell yaa bu filme bayılıyorumm tekrar tekrar izleyebilirim lydia seni seviyorum (I love you)
Teen Wolf 3. Sezon 13. Bölüm Sneak Peek:
her sezonunuizlemek istiyom 1. ve 2. izledim 3. sezon 13. bölümüne kadar izledim :)
Emirin Yolu 77. Bölüm Fragmanı 2:
dizi artik her haliyle güzel oldu artik illada eski diye direnmenin bir anlami kalmadi yalniz kapici ailesini diziden cikarmakla cok yazik ettiler yokluklari cok aranacak
The Vampire Diaries 6. Sezon Tanıtım Fragmanı (Türkçe Altyazılı):
ekim e kadar bekleyemem ben ya :(((
Pek Yakında Fragman (2014):
hassiktir lan
Bir Aşk Hikayesi 21. Bölüm Fragmanı:
cimbay dan sonra cimruz aski basliyo
Kiraz Mevsimi 10. Bölüm 2. Fragmanı:
çok güzel
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
7ci bolum ne zaman cikiyo?
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
pazartesi günü süper olacak