Reklamlar
facebook twitter
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Karadayı 55. Bölüm Fragmanı:
OYUNCULAR BU DENLİ TANINMIŞ OLMASA SENARYO ÇOK YAPAY BAKILACAĞI KALMADI..
Sevimli Canavarlar Üniversitesi Fragmanı (Türkçe):
süper bir şey bu!
Kiraz Mevsimi 7. Bölüm Fragmanı:
çok güzel bir dizi
Teen Wolf 3. Sezon Yeni Bölüm Fragmanı:
jackson mı lan o
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
heleşükür barıştılarrr
Hızlı Ve öfkeli 7 Fragman (2015):
arkadaşlar toretoo ölüyormu
Moskovanın Şifresi: Temel:
Komik ama Sacma....
The Killing 3. Sezon Tanıtım Fragmanı:
bu hangi killing amerikan olan mıdır?? nasıl yani ben anlamadım..amerikayla başladı ingilizler mi devam ettiriyor şimdide??
The Vampire Diaries 4.sezon 8. Bölüm Sneak Peek:
Çok güzel bölüm olacak
Beni Böyle Sev 9. Bölüm Fragmanı:
admin kuzeygüney fragmanı çıkmadımıya
Karadayı 29. Bölüm Fragmanı:
ya arkadaş bu karizmanın her filmi bu kadar mı güzel olur arkadaş .
Sana Bir Sır Vereceğim 15. Bölüm 3. Fragmanı:
Bu diziye bayiliyorum supre en basta ekin demet aytil faniyim onlari cok ama cok seviyorum bu fraqmandan hic bi sey anlamadim baklim hersey pazar gunu anlasilicak azerbaycandan salamlar
Kızılelma 23. Bölüm Yeni Sezon Fragmanı:
mükenmel birdizi
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
çok mutluyum bende ne zaman barışcaklarını bekliyodum heleşükür barıştılar bıdaha ayrılırsalar izlemem ama herzaman TOPRAK
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
I love you ıan somelhalder