facebook twitter

Fatih Harbiye 9. Bölüm 2. Fragmanı

Video yükleniyor...
Reklamlar

Fatih Harbiye 9. Bölüm 2. Fragmanı (2 kasım cumartesi) izle

Açıklama: Neriman, Şinasi ile yollarını ayırır. Neriman'ın şimdiki gönlü ise Macit olacak. Neriman, Macit aşkı alevleniyor. Peyami Safa'nın eseri olan Fatih Harbiye 9. bölümü ile 2 kasım 2013 cumartesi akşamı Fox tv ekranlarına gelmeye devam edecek.. Dizinin ilk fragmanlarını Fragmantv.com ' da izleyebilirsiniz.
Bu fragmanı sitene ekle

Fatih Harbiye 9. Bölüm 2. Fragmanı (2 kasım cumartesi) fragmanı Barney tarafından 1 yıl önce Yerli Dizi Fragmanları kategorisine eklendi. 3,555 kez izlendi.


Yorumlar (0)
Burada yorum bulunmamaktadır bu içeriğin kötü talihini değiştirmek senin elinde...
Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragman yazınız.
Reklamlar

Haftanın En Çok Tıklananları


Sitemizden Fragman Yorumlar?


The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
7ci bolum ne zaman cikiyo?
X Factor 2. Bölüm 2. Fragmanı:
şarkının adı ney?
Muhteşem Yüzyıl 72. Bölüm Fragmanı:
fruze diziyi çok güzel renklendirdi eyer hürrem fruzeyi öldürürse diziyi izleyenler artk iyice sıkılmış olur her defasında hürrem yine yapacagını yapar eyer fruze giderse reytikler iyice düşer bu sefer muhteşem yüzyıl izleyenler iyice dagılır bazıları pis yediliye gider bazılarıda kuzey güneye gider bu fikrimi bir düşünn derim
Hayat Yolunda 5. Bölüm Fragmanı:
vallahi o yumrugu alp pisligi coktan hak etti atanin eline saglik alpede afiyet olsun diziyi basindan beri seyredenlerin yapmak istedigi seydi nihayet bu bölümde gerceklesti haksizliga karsi senaristin kalemine saglik böyle dogru yolda devam bu seyrettigim 5nci bölüm fragmani cok güzel di umararim devamida böyle güzeldir
Pis Yedili 45. Bölüm Fragmanı:
bencede aynen öyle olucak :)
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
sonunda birleştiler çok yakışıyolar gerçektede ayrılmasınlar nolurrrrr sizi çok seviyorum
Muhteşem Yüzyıl 76. Bölüm Fragmanı:
hürrem sultan firuzeyi öldürcek benim içim rahat tabi kitabını okuduğum için bilirim muhteşem yüz yılın her kıtasını
Sana Bir Sır Vereceğim 17. Bölüm Fragmanı:
sana bir sir vericem cok guzel bir dizi izliyorum,savasi cok seviyorum cok tatli kotu karakter hic yakismiyor sifaciya nefret ediyorum savasa dokunmasin
Fatih Harbiye 8. Bölüm Fragmanı:
cok guzel dizi yaaa
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
toprakla çınar birbirine çok yakışıyor insallah bu seferde azra yüzünden ayrılmazlar