facebook twitter

Fatih Harbiye 9. Bölüm 2. Fragmanı

Video Player 10sn içinde yüklenmezse bu linkten flash playerinizi güncelleyin
Reklamlar

Fatih Harbiye 9. Bölüm 2. Fragmanı (2 kasım cumartesi) izle

Açıklama: Neriman, Şinasi ile yollarını ayırır. Neriman'ın şimdiki gönlü ise Macit olacak. Neriman, Macit aşkı alevleniyor. Peyami Safa'nın eseri olan Fatih Harbiye 9. bölümü ile 2 kasım 2013 cumartesi akşamı Fox tv ekranlarına gelmeye devam edecek.. Dizinin ilk fragmanlarını Fragmantv.com ' da izleyebilirsiniz.
Bu fragmanı sitene ekle
Facebook Hesabınızla yorum yapabilirsiniz

Fatih Harbiye 9. Bölüm 2. Fragmanı (2 kasım cumartesi) fragmanı Barney tarafından 11 ay önce Yerli Dizi Fragmanları kategorisine ve Fatih Harbiye kanalına eklendi. 3,279 kez izlendi.


Yorumlar (0)
Burada yorum bulunmamaktadır bu içeriğin kötü talihini değiştirmek senin elinde...
Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragman yazınız.
Reklamlar

Haftanın En Çok Tıklananları


Sitemizden Fragman Yorumlar?


Teen Wolf 3. Sezon Yeni Bölüm Fragmanı:
Bu 9 mayıs 2013 de yayınlanan fragman
Hayat Yolunda 3. Bölüm Fragmanı:
alpin yaptigida gercekten serefsizlik hastahaneye ortak olmasi hastahaneyi ve doktorlari zor durumdan kurtarmasi cidden güzel bir seyde ama sevgilsi olacak o igrenc kadini bashekim olarak hastahaneye gecitirmesi hem kendisi hemde sevgilisine eski karisina iskence yapmaya hazirlanmasi cidden büyük bir haksizilik üstelikte o kadin safakin asisteniydi ne cabuk bashekim oldu uclar kic kiclarada uc oldu buna türk seyircisi pek fazla gelemez kacar cünkü hep dizilerde ayni sorun seyirci kaciran olmasinlar bizden kendilerine simdiden uyari her türlü kötülügü asiri abartipta bizi tv karsindan kacirmasinlar
Medcezir 41.Bölüm Fragmanı:
vallahi artik biktik hapishanedende mafyadanda bu diz nasil basladi nerelere gidiyor bu seneryoyu yazan kisi bir zahmet oturup ilk bölünü seyretsin bu kadarda olmazki bu kadarda kötüye götürülmezki reyting ugruna insallah hepsi bir ruyadir cünkü diziden kacar olduk
The Vampire Diaries 6. Sezon Tanıtım Fragmanı (Türkçe Altyazılı):
ben daha 4 sezondayım 6 sezonu daha izlemedim fakat boni ve demonun öldüğünü duydum ben demon ve elena için izliyorum bu diziyi yeni sezonun posterini gördüm ve o posterin aqçıklamasını okudum demon ve elenayı ayırmak istiyorlar çok gıcık oldum sizene kardeşim başkalarının hayatlarından size mi kaldı carolinede çok gıcık oldum 4 sezonda demona çok gıcık oluyor ama zaten demonda onu sevmiyor carolin bir de elenaya karışıyor demonla birlikte olma sanane ya sen kendi ilişkine bak sen kendini bırakmış elenaya karışıyor elenaya stefınla ol diyip diyip duruyor ayrıca demon elenayı stefından daha çok seviyo
Karadayı 68. Bölüm Fragmanı:
artık evlensin mahir ile feride izleyici sıkılmaya başladı.
Kalp Hırsızı 3. Bölüm 2. Fragmanı:
dizi güzel hirsizlar oldukca sevimli göteriliyor zenginden caliyolar gine zengine satiyorlar veya zenginlerin özel istegi ile onlarin istediklerini caliyorlar diziyi arada bir seyrediyorum ama hirsizligi kabuletmiyorum bütün oyuncular oldukca güzel oynuyorlar hepsinide tebrik ediyorum ama keske mine tugay istedikleri olsaydida mc dizinde kalsaydi bu dizide kendini gördükce esz aklima geliyor icim sizliyor o dizide de bu dizide de cidden güzel performans sergiliyor buna söz yok
Seksenler 76. Bölüm Fragmanı:
süperrrrrrrrrrrrr olmuş niyazi ayı kendini belli ediyo
Veda 5. Bölüm Fragmanı:
ben dizilerden fazla anlamam ama dikkatim iyidir adam kadını kucagina aldiginda kadinin suratindan bi mavi golge geciyo o neyin nesi anlamadim
Pek Yakında Fragman (2014):
hassiktir lan
Taht Oyunları 4.sezon 1. Bölüm Fragmanı:
mart sonunda