Güneşi Beklerken resimleri, dizi fotoğrafları, foto galeri Güneşi Beklerken resimleri, dizi fotoğrafları, foto galeri

facebook twitter
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Medcezir 38. Bölüm Fragmanı:
keşke hiç sezon finali girmese dicem ama maleseff...
Muhteşem Yüzyıl 76. Bölüm Fragmanı:
ya niye hepiniz ezbere konuşuyorsunuz! bu bir dizidir yaaa! 'ben bilmiyorum Firuzeyi' da ne demek bütün sarayla tanışmış mıydınız! niye saçmalıyorsunuz ya: sevmiyorsanız kanal değiştirin izlemeyin: o kadar basit! taktınız hepiniz Firuzeye! ve nedir bu Rus sevdası,Hürrem rus olmasaydı bu kadar bayılmayacaktınız bu karaktere!
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
bence elenayı dmın hakediyo bakalım bu bölümde ne olacak sabrszlanyorm bence demı demın demın
Lale Devri 89. Bölüm Fragmanı:
evlenmesinler
Paramparça 19. Bölüm Fragmanı:
fragman izlemek istiyorum
Yılanların Öcü 3. Tanıtım Fragmanı (Yeni Dizi):
Ben beğendim sürükleyici. Umarım izlenir ve dizi devam eder yoksa yazık olur bunca emeğe
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
güzel bir film ama biraz sabılı olun
Muhteşem Yüzyıl 76. Bölüm Fragmanı:
firuze neden gidiyor? hangi siri sakladi? ben onun anlamadim. bilen biri var mi ?????
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
muhteşem bir film defalarca izledim 5. sezonu sabırsızlıkla bekliyorum glen ve magie ye bayılıyorum insallah ölmezler
Seksenler 108. Bölüm Fragmanı:
yaaaa susmuşu götürdüler
Fatih Harbiye 26. Bölüm 2. Fragmanı:
hayırmacit sakın pelinle evlenme
The Vampire Diaries 6. Sezon Tanıtım Fragmanı (Türkçe Altyazılı):
demon Elanayı stfn da katarina yı alsın OK... Sonra GruP yapsınlar...Eylenceli olacaktır :D
The Vampire Diaries 4.sezon 9. Bölüm Fragmanı:
damonnnnnnn adamın dıbısın
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
Damon ve elena çok yakışıyor bikere stefan onun karalarına saygı duyuyo evet ama yanlş olduğunu bile bile sesini çıkrtmıyo. damon elenaya zarar gelmemesi için herşeyi yapıyo.Ayrıca Damon daha yakışıklı.
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
allah razı olsun sonunda düzeltiler diziyi valla isyan cıkarıcaktım