Reklamlar
facebook twitter
Sponsor Reklam

Herşey Yolunda resimleri

Dizi Hakkında Bilgiler:

Dizi Adı: Herşey Yolunda

Tv Kanalı: Show Tv

Yayın Günü: Salı - 20:00

Tür: Komedi

Yönetmen: Ömer Uğur

Senaryo: Caner Güler

Oyuncular: İpek Tuzcuoğlu, Bülent Alkış, Berk Atan, Aslıhan Güner, Murat Akkoyunlu, Orçun Kaptan, Bora Akkaş, Gökhan Alkan, Cem Avnayim, Hakan Bilgin, Burçin Abdullah, Aykut Taşkın, Şirin Saraçoğlu, Tuğçe Kurşunoğlu, Eray Türk, Arzu Oruç, Selda Car

Konusu: İşler Güçler dizisinin yapımcısı Limon Yapım'dan yeni bir komedi dizisi daha. Herşey Yolunda Merkez yakında show tv ekranlarında yayınlanacak. Dizide polis memurlarının polis okulunda aldıkları eğitimden aşklarına kadar polis mesleği ile ilgili tüm ayrıntılar anlatılıyor.

İzlenme: 84033

Etiketler: Herşey Yolunda fragmanı, Her Şey Yolunda yeni bölüm, Her Şey Yolunda show tv izle, Her Şey Yolunda dizi fragmanı

Facebook hesabınızla Herşey Yolunda dizisi hakkında yorum yapabilirsiniz.
Yorum Ekle
avatar
Lütfen Aşağıdaki harflerle yazılmış yazıyı rakamla yazınız.
Beş =
Yorumlar (6)
Misafir
Misafir tarafından 7 ay önce yazıldı
suppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeer bir film
Misafir
Misafir tarafından 7 ay önce yazıldı
yaseminle selçuk çok ykışıyo bence peri onların arasından çıkmalı :)
Misafir
Misafir tarafından 7 ay önce yazıldı
hadi len ordan herşey yolunda merkez daha güzel
Misafir
Misafir tarafından 7 ay önce yazıldı
Bence benim tercihim ikisine de bayılıyorum:)
Misafir
Misafir tarafından 7 ay önce yazıldı
Pis yedili de güzel bu da güzel bence.
Misafir
Misafir tarafından 7 ay önce yazıldı
Pis yedilinin yerini tutar mı ki acaba?
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Teen Wolf 3. Sezon Yeni Bölüm Fragmanı:
jackson mı lan o
Şefkat Tepe 123. Bölüm Fragmanı:
süper site
Teen Wolf 3. Sezon 13. Bölüm Sneak Peek:
her sezonunuizlemek istiyom 1. ve 2. izledim 3. sezon 13. bölümüne kadar izledim :)
Emirin Yolu 77. Bölüm Fragmanı:
bu bölümde cok güzeldi artik eskileri aramanin bir anlami kalmadi cünkü eskilerin yeride yeller esiyor
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
ayy çok mutluyum sonunda delena oluyor galiba
Babam Sınıfta Kaldı 12. Bölüm Fragmanı:
çok güzel
Emirin Yolu 77. Bölüm Fragmanı 2:
dizi artik her haliyle güzel oldu artik illada eski diye direnmenin bir anlami kalmadi yalniz kapici ailesini diziden cikarmakla cok yazik ettiler yokluklari cok aranacak
Yalan Dünya 29. Bölüm Fragmanı:
ayyyy süper yaaa nasıl beklicem yarına kadar yaa
The Vampire Diaries 4.sezon 2. Bölüm Fragmanı:
HAYIR CUMA. NORMALDE PERŞEMBE AMA TÜRKİYEDE CUMA GÜNLERİ YAYINLANIO.
Osmanlı Tokadı 30. Bölüm Fragmanı:
2. fragman ne zaman yayınlanacak

Ben 10 Oyunları Farm Oyunları Yepi Oyun Kral Oyun Süngerbob Oyunları Barbie Oyunları