facebook twitter
Karagül fragman
Video yükleniyor...
Sponsor Reklam
Bu fragmanı sitene ekle

Karagül resimleri

Dizi Hakkında Bilgiler:

Dizi Adı: Karagül

Tv Kanalı: Fox Tv

Yayın Günü: Cuma - 20:30

Tür: Dram, Romantik

Yönetmen: Murat Saraçoğlu

Senaryo: Eylem Canpolat, Sema Ergenekon

Oyuncular: Ece Uslu, Özcan Deniz, Yavuz Bingöl, Özlem Conker

Konusu: Yapımcılığını Avşar filmin yaptığı Karagül dizisinde çaresiz bir kadının hayat hikayesi anlatılıyor. Başrollerinde Ece Uslu, Yavuz Bingöl, Özcan Deniz gibi ünlü isimlerin yer aldığı dizi yakında fox tv ekranlarında izleyicisiyle buluşacak.

İzlenme: 239007

Etiketler: Karagül fragman izle, Karagül dizisi, Karagül fox tv, fox dizileri

Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragman yazınız.
Yorumlar (11)
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
ben kolay kolay tv seyretmem bu karagül dizisi kendine bağladı beni cuma günleri dünya ile ilşiğimi kesiyorumellerinizi emeğinize sağlık on numara olmuş başarılı bölümlerinin devamını dılerim
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
cok guzel dizi harika
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
O KENDAL AĞA VARYA TAM Bİ ...........
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
esma maya ile baranı çok seviyorum. hele mayanın sakinligi harika
Misafir
Misafir tarafından 5 ay önce yazıldı
süper bi film nolur yayından kaldırmayın lütfen ve o kendal bir gün cezasını alsın
Misafir
Misafir tarafından 6 ay önce yazıldı
Karagul filmini cok seviyorum allerinize saglik
Misafir
Misafir tarafından 11 ay önce yazıldı
cok basarili bir dizi bayildim sa olun
Misafir
Misafir tarafından 12 ay önce yazıldı
inşallah özcan deniz geri döner ,yoksa sanırım izleyemeyeceğim ...
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
karagul sezondan ne zaman gdonecek
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
bu dizi çok güzel bayıldım ama sonuna değil zaten herkes biliyor ki, yasemin selçuk'u seviyor yani
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
Oskar alacak köylü filmi yalanlar da bir gün gün yüzüne çıkar.
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Babam Sınıfta Kaldı 13. Bölüm Fragmanı:
çoooooooooook güzelsin yağmurrrrr
Güzel Köylü 5. Bölüm Fragmanı:
cok guzel bir film harika bayildim birazda komik
Kaderimin Yazıldığı Gün 1. Bölüm Fragmanı:
mükemmel bi dizi olmuş başroldekilere bayılıyorum umarım uzun sürer
Karadayı 55. Bölüm Fragmanı:
OYUNCULAR BU DENLİ TANINMIŞ OLMASA SENARYO ÇOK YAPAY BAKILACAĞI KALMADI..
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
sonunda beklenen oldu iki sezondur bizi bekletiyorlar ama değdi
Şefkat Tepe 130. Bölüm Fragmanı:
şefkat tepeyi çok seviyorum
Moskovanın Şifresi: Temel:
Komik ama Sacma....
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
cok super bi dizi heyecanla beklıyorum ben de rick in kucuk cocugunu merak ediyorum...
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
stefan tek gerçek daılın ...
Pretty Little Liars 5. Sezon 1. Bölüm Fragmanı:
bugün çıkacak ama saat kaçta söylermisiniz?