facebook twitter
Merhamet fragman
Video yükleniyor...
Sponsor Reklam
Bu fragmanı sitene ekle

Merhamet resimleri

Dizi Hakkında Bilgiler:

Dizi Adı: Merhamet

Tv Kanalı: Kanal D

Yayın Günü: Çarşamba - 22:00

Tür: Dram

Yönetmen: Gül Oğuz, M. Çağatay Tosun

Senaryo: Mahinur Ergün

Oyuncular: Özgü Namal (Narin), İbrahim Çelikkol (Fırat), Burçin Terzioğlu (Deniz), Mustafa Üstündağ (Sermet), Yasemin Allen (Irmak)

Konusu: Merhamet dizisi küçük bir kasabada yaşayan fakir bir kız çocuğu olan Narin'in hayatla mücadelesini anlatmaktadır. Bu fakir kız çocuğu ileride, tüm zorlukları azimle aşarak ve hiç kimsenin yardımı olmadan iyi yerlere gelmiş bir genç kadın olacaktır. Küçük bir kasabada başlayıp İstanbul'a uzanan bu hikayede Narin acımasız ailesinin yanı sıra büyük şehrin zorluklarına da göğüs germek zorundadır.

İzlenme: 216509

Etiketler: merhamet fragman, merhamet dizisi, merhamet izle, merhamet, merhamet tanıtım fragmanı, merhamet özet


Merhamet dizisinin diğer bölümlerinin fragmanları için tıklayın.
Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragmantv yazınız.
Yorumlar (7)
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
Çok güzel. Özgü Namal-Ibrahim harika!
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
hasta oldum bu diziye hiç kaçırmam izliyorum
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
Mükemmel ötesi bir dizi çarşamba günlerini iple çekiyorum
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
Evet hakikaten çok güzel bir dizi çarşamba günlerini iple çekiyorum.
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
Çok güzel bir dizi bitmez inşallah hemen.
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
Ya tek izlediğim dizi çok seviyorum aslında her gün oynansa hiç sıkılmadan izlerim çok seviyorum asla bitmesin tüm yapımcılara teşekkür ederim.
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
Çok güzel bir dizi inşallah bitiremezler.
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Oflu Hoca´nın Şifresi Fragman (2014):
..dini kötü emellerine alet adenleri kınıyorum.mizahsel olacak bir mevki degildir hocalık.ve zaten bu saçma sapan filimde hikaye edildigi gibi de degildir hocalık.EDEP YAHU....AZ BİR BEDELE KARŞI AYETLERİ SATAN HEP VARDI HERDAİMDE OLACAK.MÜSLÜMANIN ŞİARINDA HOCAYIM ŞUCUYUM BUYUM YOK ZATİ.MÜSLÜMAN OLMAK DÜNYALAR EDER..GERİSİNİ ANLAYANA SİVRİ SİNEK SAZ.ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ..BÖYLE DİNİ HOCALIGI BEL ALTINA VURANALARA GELSİN:)ZALİMLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM......akl eylemek umuduyla
Kiraz Mevsimi 40. Bölüm Fragmanı:
ayazım yani serkanımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmseni çoookk seviyom özge yani öyk hele seni çokk seviyom ayaz gibi bi sevgilim olsaydı off yaaaa çok mükkemel bie diziii hiç bitmesin nolur hhaa bu arada ben istanbulda kiraz mevsiminin yerine gittim ayazımı gördüm ve öyküm canlarım valla öykü ve ayazı canımdan çok seviyorummmmmmm ama bu bir gerçek sevgi aşkımmmmmmmmm ayaz birtanem öyküüüüüüüüüüüüüüüüü
Seksenler Yeni Sezon Tanıtım Fragmanı:
şarkının adı ne
Medcezir 46. Bölüm 2. Fragmanı:
vallahi orkunun yaptigi büyük bir düsüncesizlik böyle bir sorumlulugu nasi üstlenir herhangi bir olumsuz olay karsinda miranin ailesi kendini suclayacak miranin zorlamasiyla yaptigi büyük bir yanlis
Hızlı Ve öfkeli 7 Fragman (2015) Türkçe Altyazılı:
Arkadaşlar bu fragman gerçek değil haberiniz olsun :)
The Vampire Diaries 4.sezon 8. Bölüm Fragmanı:
DeLena bence
The Vampire Diaries 6. Sezon Tanıtım Fragmanı (Türkçe Altyazılı):
ekim e kadar bekleyemem ben ya :(((
Pek Yakında Fragman (2014):
hassiktir lan
The Vampire Diaries 4.sezon 8. Bölüm Fragmanı:
Valla, ben artik tutmuyorum Elena kimi tutacagini.. Cok, degisik bolumler geliyo, kafami karistiriyo. Elena, kimi secerse secsin aman.. Naaparsa yapsin, of.
Hayat Yolunda 9. Bölüm Fragmanı:
vallahi ikinci fragman sinirlerimi ziplatti biktik bu melis denen yüzsüz seyden insallah fragmanda gördüklerim yüzünden diziyi seyrederken tasi taragi toplayip baska kanala kacmam melis karekterine verilen haksiz sinirsiz yetki biz seyrcileri fena halde kizdirdi senariste duyrulur