Reklamlar
facebook twitter
Umutsuz Ev Kadınları Fragman
Sponsor Reklam

Umutsuz Ev Kadınları resimleri

Dizi Hakkında Bilgiler:

Dizi Adı: Umutsuz Ev Kadınları

Tv Kanalı: Fox Tv

Yayın Günü: Çarşamba 22.30 - Perşembe 23.15

Tür: Aile, Dram, Komedi, Romantik

Yönetmen: Merve Girgin

Senaryo: Merve Girgin

Oyuncular: Bennu Yıldırımlar (Nermin), Ceyda Düvenci (Elif), Özge Özder (Emel), Songül Öden (Yasemin),

Konusu: Umutsuz Ev Kadınları yeni bölümleriyle her cumartesi ve pazar günü saat 19:45'te yeni kanalı fox tv de yayınlanacak.

İzlenme: 28870

Etiketler: umutsuz ev kadınları fox tv, umutsuz ev kadınları fragman izle, yeni bölüm fragmanı izle, son bölüm fragmanı

Facebook hesabınızla Umutsuz Ev Kadınları dizisi hakkında yorum yapabilirsiniz.
Yorum Ekle
avatar
Lütfen Aşağıdaki harflerle yazılmış yazıyı rakamla yazınız.
Altı =
Yorumlar (3)
Misafir
Misafir tarafından 2 ay önce yazıldı
harika bi dizi daha erken bi saate alinamazmi,kiytirik lale devrini erkene aldilar.
Misafir
Misafir tarafından 7 ay önce yazıldı
bayılıyorum şu diziye
Misafir
Misafir tarafından 7 ay önce yazıldı
mükemmel bir dizi ama fox'a geçmesi çok kötü oldu
Reklamlar

Sitemizden Fragman Yorumları


Sakarya Fırat 117. Bölüm Fragmanı:
İYİ GÜZEL
Muhteşem Yüzyıl 76. Bölüm Fragmanı:
firuze isminde bi cariyesi hic olmamış senaristin eklemesi hürremden sonrası olmamış süleymanınonu gercekten cok sevmiş senarist gerceklere dön artık yeter yol gecen hanı yaptınız süleymanın harremini
Lale Devri 89. Bölüm Fragmanı:
aminnnnnnn canım
Taht Oyunları 4.sezon 1. Bölüm Fragmanı:
bu ne lan her kafadan bi ses bi tarih
The Vampire Diaries 4.sezon 2. Bölüm Fragmanı:
en kötü yanı 1 haftanın geçmesini beklemek
Osmanlı Tokadı 16. Bölüm Fragmanı:
süper dizi ecdada saygıya duyalı olunmuş . allah razı olsun.
Kurtlar Vadisi Pusu 169. Bölüm Fragmanı:
yergökaşk ın yönetmeni çok büyük hataya imza attı yusuf ile havva yı filimden yok etti hamiyet i ise canavara çevirdi şimdi bu güzel filim nasıl seyredilecek dizi sonuçta havva ile yusuf la başladı enbüyük büyülü aşk kusursuz ikisiydi şimdi hem dizinin kalitesi halk gözünde düşecek çünkü gerçek aşk ve hakiki sevgilileryok kusura bakmayın ama senaryoyu yazan yusuf ile havva yla anlaşması gerekirdi ücret yüzünden bu dizi yok edilmemeliydi
Not Defteri 3. Bölüm Fragmanı:
ilk bölümündən izliyorum...gerçekten tam bir gençlik dizisi...
Godzilla Fragman (2014):
güzele benziyor ama çocukluğumuzun godzillası ayrı
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Fragmanı:
yaa bence damon lan elena birbirlerine çok yakışıyor zaten dfoğal hayattada beraberler ama varya bu dizinin sonunda elena damonuda stefanıda sevecek benden demesi

Ben 10 Oyunları Farm Oyunları Yepi Oyun Kral Oyun Süngerbob Oyunları Barbie Oyunları