Reklamlar
facebook twitter

Kızılelma Tanıtım Fragmanı (Yeni Dizi)

Reklamlar

Kızılelma Tanıtım Fragmanı (Yeni Dizi) izle

Açıklama: Trt 1 ekranlarında yayınlanacak olan yeni projenin adı 'Kızılelma' çok yakında Trt 1 ekranlarında sizlerle. Yeni Bölüm fragmanı tv'de yayınlandıktan hemen sonra Fragmantv.com'da izleyebilirsiniz. Sakın kaçırmayın...
Bu fragmanı sitene ekle
Facebook Hesabınızla yorum yapabilirsiniz

Kızılelma Tanıtım Fragmanı (Yeni Dizi) fragmanı Barney tarafından 4 ay önce Yerli Dizi Fragmanları kategorisine eklendi. 1,418 kez izlendi.


Yorumlar (1)
Misafir
Misafir tarafından 4 ay önce yazıldı
ben bu diziyi cok sevdim.bu dunyada tek MUSTAFA CECELIyi seviyorum,qaliba ikinci olarakda murat altay(furkan palali)yi sevicem.
Yorum Ekle
avatar
Lütfen Aşağıdaki işlemin sonucunu sayı olarak yazınız.
4 (+) Ü-ç =
Reklamlar

Haftanın En Çok Tıklananları


Sitemizden Fragman Yorumlar?


Muhteşem Yüzyıl 71. Bölüm 2. Fragmanı:
bufilim çok saçma
The Vampire Diaries 4.sezon 3. Bölüm Sneak Peek:
Harika bir dizi Rebekka we Matt birbirlerine cok yakisiyorlarr umarim birlikte olurlar we Matt bir vampir olur :)
Küçük Ağa 9. Bölüm Fragmanı:
her şey güzelde ali ile sinem biran önce birleşsin
Taht Oyunları 4.sezon 1. Bölüm Fragmanı:
6 nisanda çıkacak
Muhteşem Yüzyıl 76. Bölüm Fragmanı:
bende nefret ediyorum fruzeden normalde sıla dizisinde çok seviyordum cansu dereyi ama bu dizideki halinden dolayı nefret ettim ondan resmen. hayr ne amaçla koydular diziye anlamadım hiç gereği yoktu bence
Medcezir 30. Bölüm 2. Fragmanı:
çok güzel bi site istediğim şeyi yapabiliyorum
The Vampire Diaries 4.sezon 6. Bölüm Fragmanı:
Kathrine "Do you miss me?" bayıldım sonunda geri döndü :D
The Vampire Diaries 4.sezon 2. Bölüm Fragmanı:
fragman cok güzel merakla bekliyorum
Veda 5. Bölüm Fragmanı:
ben dizilerden fazla anlamam ama dikkatim iyidir adam kadını kucagina aldiginda kadinin suratindan bi mavi golge geciyo o neyin nesi anlamadim
Muhteşem Yüzyıl 124. Bölüm 2. Fragmanı:
RÜSTEM SONUNDA ÖLÜYOR.DAHA NE İSTERİM

Ben 10 Oyunları Farm Oyunları Yepi Oyun Kral Oyun Süngerbob Oyunları Barbie Oyunları