facebook twitter

The Vampire Diaries 4.sezon 2. Bölüm Fragmanı

Video yükleniyor...
Reklamlar

The Vampire Diaries 4.sezon 2. Bölüm Fragmanı izle

Açıklama: The Vampire Diaries 4.sezon 2.bölümü ile 18 ekim 2012 perşembe Türkiye saatine göre 19 ekimde The CW kanalında izleyicisiyle buluşuyor. yeni bölümün fragmanı tv de yayınlandıktan hemen sonra Fragmantv.com 'da...
Bu fragmanı sitene ekle
Facebook Hesabınızla yorum yapabilirsiniz

The Vampire Diaries 4.sezon 2. Bölüm Fragmanı fragmanı Barney tarafından 2 yıl önce Yabancı Dizi Fragmanları kategorisine ve The Vampire Diaries kanalına eklendi. 17,428 kez izlendi.


Yorumlar (8)
Misafir
Misafir tarafından 2 yıl önce yazıldı
fragman cok güzel merakla bekliyorum
Misafir
Misafir tarafından 2 yıl önce yazıldı
10 saniyelik fragmanı 1,5 dakika yapmaktaki amaç ne ya..Millet sazan gibi izlesin diye
Misafir
Misafir tarafından 2 yıl önce yazıldı
en kötü yanı 1 haftanın geçmesini beklemek
Misafir
Misafir tarafından 2 yıl önce yazıldı
Elnaa sen de mi insan oldurmeye basladinn yaa ..
Misafir
Misafir tarafından 2 yıl önce yazıldı
yarın bi türlü olmazz
Misafir
Misafir tarafından 2 yıl önce yazıldı
çarşambamıydı bunun günü?
Misafir
Misafir tarafından 2 yıl önce yazıldı
HAYIR CUMA. NORMALDE PERŞEMBE AMA TÜRKİYEDE CUMA GÜNLERİ YAYINLANIO.
Misafir
Misafir tarafından 2 yıl önce yazıldı
Ayy cok heyecanlı hemen yarın olsun
Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Türkiye'nin Başkenti Neresidir ?
Reklamlar

Haftanın En Çok Tıklananları


Sitemizden Fragman Yorumlar?


Kaçak 45. Bölüm Fragmanı:
45.bölümü merakla bekliyorum
The Vampire Diaries 4.sezon 3. Bölüm Fragmanı:
yanlış biliyosunuz elena görsel ikiz olduğu için vücudu damardan insan kanı içmeseydi dönüşümü tamamlamayı reddedicekti ama şimdi insan kanı içtiği için hayvan kanı falan içse birseş olmaz
Fatih Harbiye 36. Bölüm Fragmanı:
bu sinasiden nefret ediyorumm
Çalıkuşu 27. Bölüm 2. Fragmanı:
çalıkuşunun saaati neden deyişdi
Zengin Kız Fakir Oğlan 93. Bölüm Fragmanı:
iste seyirciyi ekrandan kacirmayan bazen kizdiran cogu zaman güldüren basit ama güzel bir dizi
The Vampire Diaries 4.sezon 2. Bölüm Fragmanı:
çarşambamıydı bunun günü?
O Hayat Benim 16. Bölüm 2. Fragmanı:
Harika bir dizi maşallah bitmez inş..
Fatih Harbiye 11. Bölüm 2. Fragmanı:
fatih harbiye guzel bence neriman sonunda sinasiye donecek maciti hic sevmiyorum ayrica sinasi macitten yakisikli
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
super bnmde istegigim budu ya hele şukur barıstılar yaww
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
yeter artık hadi ya vallahi kurdeşen çıkaracam gelsin şu 12 ekim