facebook twitter

Transformers 4 Fragmanı

Video yükleniyor...
loading...

Transformers 4: Rise of Galvatron Film Fragmanı (2014) izle

Açıklama: Transformers 4
Vizyon Tarihi
27.06.2014
Yönetmen:
Michael Bay
Oyuncular:
Glenn Morshower, Mark Wahlberg, Jack Reynor
Tür
Aksiyon, Bilimkurgu
Üç yıl önce Chicago'da yaşanan savaşın ardından, Autobot'lar NEST'in yardımlarıyla Deception'ları yok etmeye devam ediyorlardır. Ancak öte yandan S...
Bu fragmanı sitene ekle

Transformers 4: Rise of Galvatron Film Fragmanı (2014) fragmanı Barney tarafından 2 yıl önce Film Fragmanları kategorisine eklendi. 35,815 kez izlendi.


Yorumlar (13)
TC Ali Tanrikul
TC Ali Tanrikul tarafından 1 yıl önce yazıldı
aslında transformers 4 te sam witwiki olması lazım bide megan fox olması lazım ozaman daha iyi olur bide bu transformers 4 biraz sacma olcak gibi geliyo aslında aynı robotlar olacak bi kaçtane de robot eklene bilir ama yeni bir hikaye yazcaklarmış onun yerine devam etseler ama oda olmaz çünkü transformers 3 de megatron ölmüştü bakalım artık 27.06.2014 tarihinde görçez güzelmi deyilmi :)
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
ya şimdi bu kesin dört mü ve ne zaman çıkacak ?
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
27.06.2014 ama filmde sem witwiki yok bide magan fox yok o kötü işte ve bu filmde kesin optimus prime bumbulby jazz ratchet clıff jumper olması lazım bi de bi kaç karakter eklene bilir :)
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
Şimdi sam giderse filmin anlamı kalmaz ee birde otobotlar aynı robotlarla devam ederse olmaz bir iki tane daha eklenmeli arabalara biraz daha modifiye yapılmalı
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
igrenç oldcak kesin
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
ya abi 29 haziran 2014 çıkacak
emiracar433
emiracar433 tarafından 1 yıl önce yazıldı
Millet iğrenç olucak kesin filan diyip filmin fragmanı çıkmadan yorumlarda bulunuyor. Bune ya ? Daha fragman 3 ay sonra çıkıcak , bence güzel olucak michael bay ın filmleri muhteşem zaten transformers serisindende anlaşıldığı gibi bi önyargıdan kultulup öyle yorum yapın ;)
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
filmi eleştirmeye gerek yok 1984 den beri en iyi robot filmi
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
yani dünyanın en iyi filmi denilebilir
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
arkadaşlar bu 4 deyil 3 tür yenisi bu deyil
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
aynn bu üç filmi
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
bu süper bir film olcak
Misafir
Misafir tarafından 1 yıl önce yazıldı
arkadaşlar 4 ten hiç sahne yok. hepsi önceki serilerden alıntıdır.
Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragman yazınız.
Reklamlar

Haftanın En Çok Tıklananları


Sitemizden Fragman Yorumlar?


Kurtlar Vadisi Pusu 216. Bölüm Fragmanı:
o may gat
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
oleeyy çok yakışıyosunuz işalh bida ha ayrılmazzzssıınıızz
Osmanlı Tokadı 30. Bölüm Fragmanı:
2. fragman ne zaman yayınlanacak
Kızılelma 28. Bölüm Fragmanı:
trt bu güzel diziye niye final yaptirdiki bunu anlams degilim dizi karekterleri her biri ayri ayri aileden olmasina ragmen o kadar güzel bir dosluklari vardiki seyirciye okadar güzel yansiyorduki dostluk arkadaslik ölmemis dedirtiyordu seyredene bu günde finalini seyretim üzülerek keske baska bir kanal alsada dizimiz devam etse bir seyirci olarak tüm dizi ekibine cok tesekkürler cidden cok güzel bir is cikardiniz
Kocamın Ailesi 31. Bölüm Fragmanı:
çok güzel
Teen Wolf 3. Sezon 13. Bölüm Sneak Peek:
bu filmi 6 kere sezonlarını izledim cok güzel
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
dizinin seyri çok ğüzel değişti çoooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkksevindim
Dabbe 5: Zehr-i Cin Fragman:
bu ne aq efektleri painttenmi yapmışlar aq
Hayat Yolunda 8. Bölüm Fragmanı:
bu bölümde cok güzel olacaga benziyor selimle yelda zaten eski arkadas ta eskiden beri bir iliski var belirli bir seviyede de ben seza ya üzüldüm selimi gercekten seven o galiba ona yazik olacak
Greys Anatomy 9. Sezon 4. Bölüm Fragmanı:
tepenin gözleri