facebook twitter

Vampir Akademisi Fragmanı (Türkçe Altyazılı)

Video yükleniyor...
Reklamlar

Vampir Akademisi (Vampire Academy) Türkçe Altyazılı Fragman izle

Açıklama: Vizyon Tarihi: 14 Şubat 2014
Yapımı: 2014 - ABD
Tür: Aksiyon, Fantastik, Gizem, Komedi, Korku
Yönetmen: Mark Waters
Oyuncular: Olga Kurylenko, Gabriel Byrne, Sarah Hyland, Claire Foy, Joely Richardson
Senaryo: Daniel Waters
Yapımcı: Don Murphy, Susan Montford
Konusu: Tüm dünyanın merakla beklediği Vampir Akademisi'ne hoş geldiniz.
Bu fragmanı sitene ekle
Facebook Hesabınızla yorum yapabilirsiniz

Vampir Akademisi (Vampire Academy) Türkçe Altyazılı Fragman fragmanı Barney tarafından 11 ay önce Yabancı Film Fragmanları kategorisine ve The Vampire Diaries kanalına eklendi. 1,920 kez izlendi.


Yorumlar (1)
Misafir
Misafir tarafından 10 ay önce yazıldı
cidden çok beğendim filmi izlemeyenler izlesin. Vampir sevenler hiç kaçırmasın benden tavsiye..
Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragman yazınız.
Reklamlar

Haftanın En Çok Tıklananları


Sitemizden Fragman Yorumlar?


The Vampire Diaries 4.sezon 3. Bölüm Fragmanı:
bu diziye bayılıyorum
Lale Devri 92. Bölüm Fragmanı:
ayyy süper şeyler oluyo toprakla çınar barıştı bence o ahmette agzını açsın baksın iyi oldu ona toprak çınar barıştı kesin arkadaşlar
Muhteşem Yüzyıl 75. Bölüm Fragmanı:
fena degiö
Game Of Thrones 4. Sezon 3. Tanıtım Fragmanı:
aman allahim muhtesem bi fragmann...alt yazi da eklerseniz sevinirim cok tesekkurler...........
Karadayı 10. Bölüm Fragmanı:
hayır dalyan rıza
The Vampire Diaries 4.sezon 5. Bölüm Fragmanı:
son sahnede patlayan şeyin önündeki ne lan?
The Walking Dead 5. Sezon Tanıtım Fragmanı (türkçe Altyazılı):
cok super bi dizi heyecanla beklıyorum ben de rick in kucuk cocugunu merak ediyorum...
Kuzey Güney 50. Bölüm 2. Fragmanı:
Allahim ALLAHIM insallah gorduklerim gercektir Cemrenin dusu filan degildir..)yarin bi gelse
Pek Yakında Fragman (2014):
zorlamı izletiyorlar size ben seviyorum cem yılmazı yaptıgı işede saygı duyuyorum yılların komedyeni brava cem yılmaz dewamını bekleriz sevenlerin yanında
Kayıp 2. Bölüm 2. Fragmanı:
ssssssssssssuperrrrrrrrrrrrrrr