Reklamlar
facebook twitter

Vikings 2. Sezon Tanıtım Fragmanı

Video Player 10sn içinde yüklenmezse bu linkten flash playerinizi güncelleyin
Reklamlar

Vikings 2. Sezon Tanıtım Fragmanı izle

Açıklama: Vikings 2. sezonun ilk tanıtım fragmanı yayınlandı. Dizinin 2014 ilk bahar aylarında yayınlanması bekleniyor. Yeni sezonda düzenli olarak fragmanlarını Fragmantv.com' da takip edebilirsiniz.
Bu fragmanı sitene ekle
Facebook Hesabınızla yorum yapabilirsiniz

Vikings 2. Sezon Tanıtım Fragmanı fragmanı Barney tarafından 1 yıl önce Yabancı Dizi Fragmanları kategorisine ve Vikings kanalına eklendi. 2,979 kez izlendi.


Yorumlar (1)
Misafir
Misafir tarafından 3 ay önce yazıldı
başlamayın bence kötü bi dizi ensest ilişkiler üzerine oturtulmus ıgrenc bı seneryo var
Yorum Ekle
avatar
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Türkiye'nin Başkenti Neresidir ?
Reklamlar

Haftanın En Çok Tıklananları


Sitemizden Fragman Yorumlar?


Beni Böyle Sev 50. Bölüm Fragmanı:
Bu güzeldi.
Yalan Dünya 29. Bölüm Fragmanı:
ayyyy süper yaaa nasıl beklicem yarına kadar yaa
Görüş Günü Kadınları 1. Bölüm 4. Fragmanı:
Dizinin bol bol fragmanı yayınlandı. İlk bölümü yayınlansın da artık izleyip karar verelim nasıl bir dizi olduğuna.
Seksenler 99. Bölüm Fragmanı:
eyvah nazlının işi bitiyo ahmetin başı derde giriyo ahmet diziden çıkmasa bari nazlının işi de kötü olmuş izlemeye korkuyom haa
Şefkat Tepe 129. Bölüm Fragmanı:
ben dizilerden şefkat tepeyi med ceziri pis yediliyi iki dünya arasındayı sana bir sır vereceğimi izliyorum. ve sevdiğim dizilerden de bu akşam med cezir var. hadi ya siz de yorum yazın.ilk yazan ben oldum.
Aşk Ekmek Hayaller 10. Bölüm Fragmanı (27 şubat Perşembe):
bu diziye bayılıyorum bi daha ayılamıyorum çok güzel bi dizi tüm oyuncularıda muhteşem
Kara Para Aşk 10. Bölüm 3.Fragmanı:
Süper bi dizi ya..
The Vampire Diaries 4.sezon 7. Bölüm Sneak Peek:
0.33 deki bakışlara ne demeli ya.. Yaramaz çocuk Klaus..
Babam Sınıfta Kaldı 13. Bölüm Fragmanı:
çoooooooooook güzelsin yağmurrrrr
Muhteşem Yüzyıl 76. Bölüm Fragmanı:
hayır tarihte firuze diye biri var